Laat u niet verrassen achteraf. Houd optimaal inzicht in bezoekersgedrag en stuur direct bij!

Met onze Instore analytics bieden wij uitgebreide informatie over uw klanten. U bouwt een klanten informatie database met klantgedrag gegevens op. De data in deze data kan gebruikt worden voor verschillende doeleinden.

Een aantal voorbeelden voor de toepassing van de gemeten data zijn een heatmap van druktebeeld in de winkel, routing van de bezoekers, bezoekduur, retentie, en koppeling naar content of narrow casting.

U krijgt veel meer inzicht wie uw klanten zijn en hoe ze zich gedragen. U kunt hierdoor beter inspelen op de diverse doelgroep of doelgroepen in uw winkels(s).

Koppeling

EC Technology levert de optimale hardware/software koppeling voor uw bedrijf.

Gemeten data, andere data en parameters worden door middel van algoritmen en software gevisualiseerd in monitoring tools die u de controle geven als ondernemer die u nodig heeft.

Business work concept Planning, Teamwork for Success organization. Selective focus and soft flare filter.

Marketing intelligence

U krijgt veel meer inzicht uw klanten. U kunt hierdoor beter inspelen op de diverse doelgroepen of doelgroep in uw winkel(s).

De verschillende data combineren geeft een helder beeld in het succes van diverse of specifieke marketingacties. En nu kunt u dos ook het succes van deze acties optimaliseren.

black-ipad-merchant-business-intelligence

Welke typen bezoekers komen in mijn winkel(s)?

Met onze Instore analytics leveren wij uitgebreide informatie over uw klanten. U bouwt een klanten informatie database met klantgedrag gegevens op. U krijgt een beter profiel van uw bezoekers. U kunt hierdoor beter inspelen op de wensen van uw klanten. Of u wilt andere doelgroepen als klant bereiken.

Koppeling.

Met onze API/interface oplossingen kunnen wij data van derden ontsluiten. Zoals kassagegevens voor de conversie en personeel data voor loonkosten en bezettingsgraad etc,

 

Een aantal oplossingen die wij kunnen aanbieden, loyalty beloning voor vaste klanten, een heatmap of druktebeeld in de winkel, de routing van de bezoekers, bezoekduur, retentie, en koppeling naar kassagegevens voor conversie. Of het onderscheiden van doelgroepen met man, vrouw en leeftijd.

Onze producten houden we up-to-date en groeien mee met nieuwe innovaties die op de markt verschijnen of welke wij op de markt brengen.

De kans dat uw aankoop na een jaar uit de tijd is wordt hiermee voorkomen.